http-graphΑρκετά ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία έρευνας της Mastercard για τις πανευρωπαϊκές τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πληρωμές, σύμφωνα με την οποία το 40% των Ελλήνων online καταναλωτών προτιμά το Διαδίκτυο, προκειμένου να κλείσουν ταξίδια σε μακρινούς προορισμούς, ενώ σε σχετικά υψηλά ποσοστά (20%) κυμαίνεται το ποσοστό χρήση εφαρμογών, όπως είναι τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια (e-wallets) μέσω smartphones. Από την άλλη πλευρά, το 71% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνει ότι ο φόβος της απάτης αποτελεί αντικίνητρο προκειμένου να προχωρήσει σε online αγορές.

Με την ευρωπαϊκή αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου να αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 45% από το 2015 έως το 2018, η έρευνα της Mastercard σε καταναλωτές περισσότερων από 20 χώρες της EEA (European Economic Area) καταδεικνύει ότι ένας στους τέσσερις Ευρωπαίους με πρόσβαση στο διαδίκτυο, αγόραζε προϊόντα και υπηρεσίες online τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, το 2016.

Διαβάστε την συνέχεια στο sepe.gr