journalism screensΕντυπωσιακά είναι τα έσοδα από τις online διαφημίσεις που ανακοινώθηκαν πρόσφατα στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την έρευνα, η άνοδος δημιουργεί αισιοδοξία και ελπίδα για την εξέλιξη που μπορεί να επιτευχθεί μέσα στο 2017.

Τις απώλειες του 2015 κατάφερε να “ισοφαρίσει” το 2016 η ελληνική αγορά του Διαδικτύου όσον αφορά την online διαφήμιση, προκαλώντας θετικά αισθήματα στις εταιρείες του κλάδου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas (Internet Advertising Bureau) σε συνεργασία με 22 ομίλους διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης που διατηρούν 133 επιμέρους sites, το 2016 έκλεισε με άνοδο της διαφημιστικής δαπάνης στο ελληνικό Internet κατά 12,7% στα 77,2 εκατ. ευρώ. Το 2015 είχε κλείσει με την online διαφημιστική δαπάνη στα 67 εκατ. ευρώ και πτώση 13% σε σχέση με το 2014 όταν και το αντίστοιχο ποσό ήταν στα 79,3 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.